محصولات:
- کارگاه آموزشی حضوری مصاحبه بالینی ساختار یافته پایه و پیشرفته (DSM-5)
- دوره تربیت کارشناس جذب (دوره سوم-مجازی)
- ابزارهای مدیریت
- 51 راه برای ساختن تیم عالی
- پیمایش سازمانی فرهنگ سازمان براساس مدل دنیسون
- چطور نفسی تازه به کالبد بی رمق مدیریت استعداد بدهیم؟
- چطور یک بازخورد توسعه ای خوب به کارکنانمان بدهیم؟
- چه زمانی باید برای شرکت مشاور گرفت؟
- نسل هزاره جدید
- نکات مصاحبه تلفنی
- مشکل در جذب و استخدام
- قدرت فرآیند در گزینش و کارگماری
- راهنمای جامعه پذیری کارکنان جدید
- ۱۰ نکته استفاده از سنجه های ارزیابی متقاضیان شغل
- چهار منبع خروج کارکنان فروش
- چرا نگرش کارکنان را پیمایش کنیم؟
- چرا همیشه باید استخدام کنید؟
- بسته جذب
- استخدام کم هزینه
- تفسیر نتایج تست MMPI توسط متخصص
- تفسیر و بررسی سلامت روان و تیپ شخصیتی براساس مدل آیزنک توسط متخصص
- پیمایش سازمانی استرس شغلی براساس مدل منابع استرس
- پیمایش سازمان براساس مدل شش جعبه ای وایزبرد
- تفسیر تیپ شناسی دیسک توسط متخصص
- پیمایش سازمانی رضایت شغلی
- پیمایش ظرفیت اجرای سازمان XQ
- ارزیابی سازمانی تعهد سازمانی
- ارزیابی ۳۶۰ درجه سبک های مدیریتی موتون و بلیک
- تفسیر ۳۶۰ درجه ارزیابی طیف مهارت های رهبری براساس مدل MLQ
- ارزیابی ۳۶۰ سبک های پیروی
- تفسیر عوامل شش گانه و زیر عامل های ۲۴ گانه شخصیت (براساس مدل هگزاکو)
- ارزیابی شخصیتی مبنا یک
- تفسیر ارزیابی شخصیتی توسط متخصص براساس مدل کتل (۱۶عاملی)
Courses:
- ۸ استرس
- ۷ هوش هیجانی
- ۶ پویایی در گروه ها
- ۵ ارتباطات بین فردی
- ۲ تیپ شناسی شخصیتی MBTI
- ۱ روانشناسی و شخصیت
- آداب معاشرت شغلی از الف تا نون
- آمادگی برای حملات خشن غیرتروریستی در محیط کار
- درک پدیده خودکشی
- اصول برقراری تعادل کار – زندگی
- خلق معنا برای کارکنان
- ایمنی مبتنی بر رفتار
- محیط کار بدون مواد
- استقرار فرآیند مدیریت عملکرد
- مهارت های ارتباطی اثربخش برای مدرسین
- آشنایی با مدیریت استرس شغلی برای مدیران
Homeworks:
Lessons:
- ۶ جمع بندی – استرس
- ۵ استرس در محیط کار
- ۴ مدیریت استرس و تمرین ذهن آگاهی
- ۳ ماشه چکانها و انواع استرس
- ۲ استرس به عنوان مکانیسمی برای بقا
- ۱ استرس چیست؟
- ۶ جمع بندی – هوش هیجانی
- ۵ هوش هیجانی در محیط کار
- ۴ درک و مدیریت هیجانها
- ۳ نقش هیجانها
- ۲ انواع هیجان
- ۱ تعریف هیجان و اجزای آن
- ۶ جمع بندی – پویایی گروهی
- ۵ پویایی گروهها در محیط کار
- ۴ رهبری و پیروان
- ۳ تصمیمگیری در گروهها
- ۲ روانشناسی گروهها
- ۱ مقدمه و تاریخچه
- ۷ جمع بندی- ارتباطات بین فردی
- ۶ ارتباطات در محل کار
- ۵ هشدارهای ارتباطی
- ۴ انواع ارتباطات
- ۳ باورها و تعمیم اجتماعی
- ۲ ارتباطات چگونه انجام میشود؟
- ۱ تعاریف و نظریه ارتباطات
- ۵ جمع بندی- تیپشناسی شخصیتی ام بی تی آی
- ۴ کاربردهای نظریه ام بی تی آی در محیط کار
- ۳ تیپهای شخصیتی MBTI- قسمت دوم
- ۲ تیپهای شخصیتی MBTI- قسمت اول
- ۱ معرفی مدل و آشنایی با ترجیحات شخصیتی
- ۳-۶ شخصیت – جمعبندی
- ۳-۵ شخصیت – شخصیت در محل کار
- ۳-۴ شخصیت – طبقهبندیهای شخصیت
- ۳-۳ شخصیت – صفات پنجگانه شخصیت Big Five
- ۳-۲ شخصیت – رویکرد تیپشناسی و رویکرد صفات
- ۳-۱ شخصیت – مقدمه و تعاریف
- ۲-۶ خلاصه روانشناسی – جمعبندی
- ۲-۵ خلاصه روانشناسی – سلسلهمراتب نیازها
- ۲-۴ خلاصه روانشناسی – حالات ذهن
- ۲-۳ خلاصه روانشناسی – من (ایگو) و مکانیسمهای دفاعی
- ۲-۲ خلاصه روانشناسی – خودآگاه و ناخودآگاه
- ۲-۱ خلاصه روانشناسی – مقدمه + تاریخچه
- ارزیابی پایانی دوره آداب معاشرت شغلی
- ۷ اصول یک رفتار بیعیب و نقص کاری – ی ک ل م ن
- ۶ اصول یک رفتار بیعیب و نقص کاری – ه و ز ح ط
- ۵ اصول یک رفتار بیعیب و نقص کاری – الف ب ج د
- ۴ آداب معاشرت مبنا
- ۳ در آینه دیگران خود را ببینیم
- ۲ یک مرور سریع
- ۱ آداب معاشرت-اهداف آموزشی+مقدمه
- ۵ ارزیابی پایانی دوره آموزشی آمادگی برای حملات خشن در محیط کار
- ۴ جمعبندی دوره
- ۳ فرد مسلح و مدیریت بعد از مواجهه
- ۲ مدیریت و کنترل فرد خشن
- ۱ اهداف آموزشی و مقدمه
- ارزیابی پایانی دوره آموزشی درک پدیده خودکشی
- ۶ جمع بندی و خلاصه دوره
- ۵ مدیریت و مداخلات مرتبط با پدیده خودکشی
- ۴ نشانهها و علایم نزدیک بودن خطر خودکشی
- ۳ افسانهها و حقایق در ارتباط با خودکشی
- ۲ اعمال، رفتار و نشانههای مربوط به تمایل به خودکشی
- ۱ مقدمه و رفتارهای خودکشی
- ارزیابی پایانی دوره آموزشی اصول برقراری تعادل کار – زندگی
- ۹ + ۵ آخرین حرفها در ارتباط با توازن میان کار و زندگی
- ۹ + ۴ سؤالات متداول
- ۹ + ۳ در تعادل باشید، نه مشغول
- ۹ + ۲ ملاحظات ویژه کارمندان شرکتهای بزرگ
- ۹ + ۱ ملاحظات ویژه برای کارآفرینان
- ۹ + ۰ ملاحظات ویژه برای کسانی که در خانه کار میکنند.
- ۸ آماده شدن برای تعطیلات
- ۷ برنامه ریزی برای رویدادهای غیر منتظره
- ۶ خلق زمان انتقال
- ۵ برقراری تعادل در استفاده از تکنولوژی در زندگی شخصی
- ۴ تقسیم زمان شخصی بین خودتان و دیگران
- ۳ ایجاد تعادل بین کار و زمان شخصی
- ۲ ایجاد تعادل در بودجه زمانی
- ۱ مقدمه و اهداف آموزشی
- ۸ . ارزیابی پایانی دوره خلق معنا برای کارکنان
- ۷ . مدیریت یک شرکت تکنولوژی محور
- ۶ . همسوسازی و انسانها
- ۵ . تصمیمگیری و تصمیم سازی
- ۴ . خلق معنا برای کارکنان
- ۳. حفاظت از فرهنگ
- ۲. مواجهه با شکست
- ۱. انتخاب همراهان (همکاران) خود
- ۸ ارزیابی پایانی دوره ایمنی مبتنی رفتار
- ۷ فصل چهارم: انگیزه دادن به تیم بخش دوم
- ۶ فصل چهارم: انگیزه دادن به تیم بخش یک
- ۵ فصل سوم:شناخت تیم خود و رفتارهای آن ها
- ۴ فصل دوم: نقش شما به عنوان سرپرست یا مسئول تیم بخش دوم
- ۳ فصل دوم: نقش شما به عنوان سرپرست یا مسئول تیم بخش یک
- ۲ فصل اول: مبانی بخش دو
- ۱ فصل اول: مبانی بخش یک
- ح – ارزیابی پایانی دوره محیط کار بدون مواد
- چ – فصل چهارم: چه کار می شود کرد؟
- ج – فصل سوم: آشنایی با مواد و داروهای معمول
- ب – فصل دوم: نشانه های سوءمصرف و سطوح اعتیاد
- الف – فصل اول: معرفی دوره – اهداف – ضرورت
- د ۳ : برنامه ارتباطات و روابط عمومی
- د ۲ : طراحی، توسعه و ارایه مواد آموزشی
- د ۱: به جریان انداختن فرآیند مدیریت عملکرد
- ج ۹ : طراحی فرمهای بهینه ارزیابی عملکرد
- ج ۸ : یکپارچهسازی با مدل شایستگی ها و اهداف سازمانی
- ج ۷ : چگونگی انجام و اجرا
- ج ۶ : زمان بندی فعالیت ها
- ج ۵ : انتخاب نوع ارزیابی ها
- ج ۴ : جمع بندی مراحل مدیریت عملکرد
- ج ۳ : مراحل فرآیند خود را تعریف کنید
- ج ۲ : مستندسازی اهداف و شاخصهای موفقیت
- ج ۱: طراحی فرآیند مدیریت عملکرد
- ب ۵ : گام چهارم پخش اخبار خوب درباره منافع مدیریت عملکرد
- ب ۴ : گام سوم پیشبینی نرخ بازگشت سرمایه
- ب ۳: گام دوم تعیین اهداف
- ب ۲: گام اول شناسایی چالشها
- ب ۱: برای حرفتان خریدار بیابید
- الف: مدیریت عملکرد چیست؟
- ۵:مرور و ارزیابی پایانی دوره مهارت های ارتباطی اثربخش برای مدرسین
- ۴-۷:جمع بندی فصل استفاده از فضای ارتباطی کلاس برای تشویق تفکر یادگیرنده
- ۴-۶:توجه به محیط اجتماعی دلسوزانه
- ۴-۵:توجه به ارتقای ریسکپذیری آموزشی و حل مسئله
- ۴-۴:کمک به یادگیرندگان برای بیان درست ایده و فکرها
- ۴-۳:بررسی درک یادگیرنده
- ۴-۲:چرا ارتباطات کلاسی مهم هستند؟
- ۴-۱:خروجیهای مورد انتظار فصل تشویق یادگیرندگان به تفکر
- ۳-۷:جمع بندی فصل ساختار مشارکت
- ۳-۶:کار گروهی
- ۳-۵:بحث کلاسی
- ۳-۴:پرسش و پاسخ
- ۳-۳:سخنرانی
- ۳-۲:تأثیر ارتباطات
- ۳-۱:خروجیهای مورد انتظار فصل ساختار مشارکت در کلاس
- ۲-۵:جمع بندی فصل ارتباطات کلامی و غیر کلامی اثربخش
- ۲-۴:ارتباطات غیر کلامی اثربخش – زمان انتظار و فاصله اجتماعی
- ۲-۳:ارتباطات غیر کلامی اثربخش – تماس چشمی
- ۲-۲:ارتباطات کلامی اثربخش
- ۲-۱:خروجیهای مورد انتظار فصل ارتباطات کلامی و غیرکلامی اثربخش
- ۱-۷:جمع بندی فصل ارتباطات در کلاس
- ۱-۶:ارتباطات یادگیرنده چگونه است؟
- ۱-۵:ارتباطات مدرس چگونه است؟
- ۱-۴:انواع ارتباطات در کلاس
- ۱-۳:کارکردهای فضای ارتباطات کلاس
- ۱-۲:آشنایی با مفهوم ارتباطات در کلاس
- ۱-۱:خروجیهای مورد انتظار فصل ارتباطات در کلاس
- د – مرور و ارزیابی پایانی دوره آشنایی با استرس شغلی و سلامتی در محیط کار برای مدیران
- خ – مداخله-مدیریت سازمانی و فردی استرس شغلی
- ح – تفاوتهای فردی در رابطه استرس-پریشانی
- ج – پیامدهای استرس
- ث – منابع استرس
- ت – واکنش استرس
- پ – رویکرد های مختلف به مفهوم استرس
- ب – تعاریف و مفاهیم مرتبط
- الف-اهداف آموزشی
سنجهها:
- هوش هیجانی بار-آن نسخه 2.0 EQ-i
- فضیلتهای دخیل در عمل VIA
- پرسشنامه بالینی چندمحوری میلون 3 MCMI-III
- پرسشنامه شخصیت شغلی 14F
- پرسشنامه شخصیت شغلی 6F
- سرشت و منش کلونینجر TCI-R
- پرسشنامه شخصیت زاکرمن ZKPQ cc50
- پرسشنامه روانشناختی-اجتماعی کپنهاک COPSOQ-III
- بررسی ارزشهای اشپرنگر SOV Spranger
- جهتگیریهای بنیادی بین فردی FIRO-B
- پیمایش زندگی شغلی مسلش AWS
- منابع مسیر شغلی (منابع کارراهه) 2018
- لنگرگاههای شغلی شین (Schein’s Career anchors)
- هوش هیجانی مبتنی بر شایستگی
- خودارزیابی و توسعه هوش هیجانی براساس مدل گلمن
- فرسودگی شغلی مسلش 2010
- پیمایش رضایت شغلی اسپکتور
- عدالت سازمانی (Colquitt , 2001)
- پرسشنامه شخصیت آیزنک فرم نوجوانان EPQ
- سبک های رهبری گلمن
- شخصیت شانزده عاملی کتل – Cattell 16PF
- مبنا یک
- رهبری چند عاملی MLQ
- مهارت تفکر انتقادی
- سبک های تصمیم گیری
- انیاگرام Enneagram
- کهن الگو نما (پیرسون – مار، ۲۰۰۲)
- سبکهای اجتماعی SOCIAL STYLES
- مثلث تاریک Dark Triad
- تصویر ارزشها PVQ
- انگیزش شغلی مک کللند
- پرسشنامه شش عاملی شخصیت هگزاکو HEXACO-60
- پرسشنامه استرس شغلی HSE
- پرسشنامه سبکهای پیروی کلی ۱۹۹۲
- شبکه رهبری موتون و بلیک
- ارزیابی مهارتهای مدیریتی
- سنجش تعارض کار و زندگی
- رانهها (الگوی انگیزش – سبک های کاری) Drivers
- وضعیتهای زندگی – مثلث نمایش Life Positions – Drama triangle
- من-نگار Ego-gram
- تله های زندگی یانگ Life Traps
- نیمرخ رغبتهای شغلیO*NET Interest Profiler فرم کوتاه
- تعهد سازمانی آلن و میر نسخه بازبینی شده OCQ ۲۰۰۷
- ارزیابی ظرفیت اجرا Execution Capability Assessment
- پرسشنامه باز بودن در روابط Johari Window Questionnaire
- پرسشنامه توصیف شغل JDI (رضایت شغلی)
- تیپ شناسی دیسک DiSC Profiler
- آزمون نیاز های اساسی Basic Needs
- پرسشنامه راهبردهای یادگیری وارک (نسخه استاندارد،ورژن ۷٫۸) VARK
- مقیاس کنار آمدن با خود « میشل گوکلن» ۶۰ ماده Cope with self Scale Michel Gauquelin
- پرسشنامه مکانیزمهای دفاعی Defense Styles Questionnaire-DSQ
- ابزار سبکهای حلتعارض توماس-کیلمن Thomas-Kilmann Conflict Mode Instrument-TKI
- پرسشنامه شناخت سازمان ORGANISATIONAL DIAGNOSIS QUESTIONNAIRE-ODQ
- پرسشنامه سنجش صفات پنج گانه شخصیتی NEO-FFI
- پرسشنامه فرهنگ سازمانی دنیسون Denison model of Organizational Culture Questionnaire
- هوش چندگانه گاردنر Gardner’s Multiple Intelligences
- پرسشنامه رضایت زناشویی ENRICH (فرم ۴۷ ماده ای)
- مثلث عشق استرنبرگ Sternberg Love Triangle
- بهزیستی روانشناختی Psychological Well-being
- پرسشنامه استرس شغلی Job Stress Questionnaire
- پرسشنامه شخصیت آیزنک فرم بزرگسال EPQ
- ابزار سنجش ویژگی های شخصیتی کارآفرینان (دکتر کردناییج)
- پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن EQ-I
- ابعاد شخصیت مینهسوتا – فرم کوتاه MMPI-short form
- سنخ نمای مایرز بریگز فرم ام MBTI stepI formM
- پرسشنامه سلامت عمومی روانشناختی GHQ28
Author(s):
Pages:
- Update Billing Card
- اعضای مرکز
- پرداخت
- پنل طلایی
- تماس با ما
- چرا برخی خدمات رایگان هستند؟(استراتژی ما)
- حساب کاربری من
- حفظ حریم خصوصی
- حمایت
- خانه
- دوره های مجازی
- راهنما ی خدمات برخط
- روانشناسی برای غیر روانشناسان
- سبد خرید
- فروشگاه
- مدیریت بهداشت روانی کارکنان
- مشخصات پلن عضویت شما
- نام نویسی و سطوح عضویت
- وبلاگ
- معرفی مرکز
- خدمات ما
- روانشناسی صنعتی و سازمانی
- سنجهها
Posts:
-
Category: بهره وری و بالندگی سازمانی
- شهریور 16, 1393 » سبک های مشاوره سازمانی (۰)
-
Category: توسعه منابع انسانی
- مرداد 05, 1399 » مسیر راه تیمسازی در توسعه فردی و سازمانی (۰)
- اسفند 02, 1393 » چند مقایسه تاریخی-ذهنی برای سازمان های امروز (۰)
- آذر 10, 1393 » تحقیق و پژوهش (مرور مدلهای توسعه کارکنان۵) (۰)
- آذر 10, 1393 » آموزش رسمی (مرور مدلهای توسعه کارکنان۴) (۰)
- آذر 10, 1393 » درگیرسازی کارکنان در فرآیند توسعه (مرور مدلهای توسعه کارکنان۳) (۰)
- آذر 09, 1393 » مشاهده و ارزیابی (مرور مدلهای توسعه کارکنان۲) (۰)
- آذر 09, 1393 » هدایت فردی (مرور مدلهای توسعه کارکنان۱) (۰)
-
Category: جذب
- بهمن 13, 1393 » غربالگری اثربخش رزومه ها(سوابق شغلی) برای مدیران جذب/استخدامی (۰)
- بهمن 04, 1393 » روش های جذب متقاضیان بیشتر برای مدیران جذب/استخدام (۰)
- آبان 14, 1393 » خطاهای متداول در مصاحبه های استخدامی و ارزیابی (ویدئو کامل) (۰)
- شهریور 30, 1393 » این کارها را انجام بدهید تا هیچ وقت افراد عالی را استخدام نکنید (۰)
- شهریور 16, 1393 » استخدام بهترین ها در مشاغل غیر کلیدی برای افراد تازه کار (۰)
-
Category: دستهبندی نشده
-
Category: دوره های آموزشی
-
Category: روانشناسی برای غیر روانشناسان
-
Category: روانشناسی و تخصصی
- مرداد 28, 1394 » مروری بر تئوری انتخاب و واقعیت درمانی (۰)
-
Category: سنجه ها
-
Category: منابع انسانی
- شهریور 22, 1393 » سه نوع کارمند که باید به سرعت اخراج شوند! (۰)
- شهریور 16, 1393 » چطور می شود یک مشاور سازمانی را خراب کرد؟ (۰)
- شهریور 01, 1393 » نشانه های از مهار خارج شدن استرس کارکنان (۰)
- تیر 30, 1393 » چند گام ساده تا نگرش مثبت کارکنان (۰)
-
Category: نگهداری
-
Category: وبلاگ
- آبان 21, 1393 » معرفی مفهوم روانشناختی سرسختی (ویدئو در دوقسمت) (۰)
- آبان 14, 1393 » هنر تعامل با افراد دشوار (ویدئو قسمت دوم) (۰)
- آبان 14, 1393 » هنر تعامل با افراد دشوار (ویدئو قسمت اول) (۰)
- آبان 07, 1393 » اعتماد به نفس با تکبر و اعتماد به نفس کاذب برادر نیستند (۰)
- مهر 23, 1393 » اول درباره خودتان فکر کنید، بعد راجع به متقاضی نظر بدهید (۰)
- شهریور 16, 1393 » زیربنای قدرت (۰)
- شهریور 16, 1393 » وقتی فضا سیاسی است، نتیجه همیشه گویای همه چیز نیست (۰)
- تیر 30, 1393 » و اما در باب غرغر و انتقاد نامعتبر (۰)
- تیر 17, 1393 » راه کارهای عملی مقابله با غرغر و انتقاد بی مورد (۰)
Archives:
- جولای 2020 (1)
- آگوست 2015 (1)
- فوریه 2015 (2)
- ژانویه 2015 (1)
- دسامبر 2014 (3)
- نوامبر 2014 (6)
- اکتبر 2014 (2)
- سپتامبر 2014 (7)
- آگوست 2014 (1)
- جولای 2014 (3)