نام نویسی در سایت 

با تکمیل خرید هریک از محصولات (شامل پلن های عضویت) شما خود به خود عضو سایت می شوید.
پس از تغییرات اخیر در سایت ابزارک ورود در منوی بالای صفحه (به جز صفحه نخست) قرار گرفته است.

به منظور استفاده بهینه از خدمات سایت در ابتدا می‌بایست وارد سایت شوید. ورود به سایت تنها برای کاربرانی که در  سایت نام نویسی کرده اند فراهم است  که در گام‌های زیر نام نویسی انجام می‌شود.

  1. برای این کار در ابزارک «ورود» روی گزینه عضویت کلیک کنید. در صفحه نام نویسی یک نام کاربری دلخواه و یک ایمیل معتبر (ایمیلی که با آن کار می‌کنید) وارد کنید.
  2. حالا ایمیلی از طرف سایت برای شما ارسال می شود که حاوی لینک تایید عضویت شما است.
  3. ایمیل خود را چک کنید و روی لینک مربوطه کلیک کنید.
  4. در صفحه باز شده (تایید نام نویس) رمز دلخواه خود را وارد کنید یا رمز تولید شده توسط سایت را یادداشت کنید.
  5. حالا شما رسما عضو سایت شده اید.
  6. با استفاده از نام کاربری و رمز خود از طریق ابزارک ورود به راحتی وارد سایت شوید.
  7. حالا از طریق نوار مشکی بالای صفحه به داشبورد و پیشخوان اعضای سایت دسترسی دارید.
  8. پس از انجام کارها از طریق گزینه بیرون رفتن در همین نوار ابزار و زیر عنوان خوش آمد گویی می توانید از سایت خارج شوید.

ویرایش شناسنامه در سایتpanelkarbari

مرحله بعدی ویرایش اطلاعات «شناسنامه من» در سایت است. از آن جا که نام و نام خانوادگی شما از شناسنامه شما استخراج و بر روی مدارک آموزشی چاپ می‌شود، ویرایش شناسنامه شما در سایت مهم است. مراحل این کار به شرح زیر است:

  1. از طریق گزینه «شناسنامه من» زیر عنوان خوش آمد گویی و نام شما در نوار داشبورد یا رفتن به گزینه پیشخوان زیر عنوان سایت در نوار داشبود و سپس انتخاب «شناسنامه من» در ستون کناری می توانید شناسنامه خود را مشاهده کنید.
  2. نام و نام خانوادگی فارسی و دقیق خود را وارد کنید. این جا یک سایت تخصصی است و به همین منظور استفاده از نام مستعار توسط اعضا مجاز نیست. البته دوباره تاکید می کنیم که نام و نام خانوادگی درج شده در شناسنامه شما، همان نامی است که بر روی مدارک آموزشی شما درج می گردد.
  3. در صورت تمایل می توانید اطلاعات شبکه اجتماعی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این اطلاعات فقط برای اطلاع رسانی در صورت رضایت شما استفاده می شود.
  4. در صورت تمایل در بخش زندگی نامه، مختصری درباره خودتان بنویسید. این متن در برخی از بخش ها از جمله دوره های آموزشی تدوین شده توسط شما (در صورتی که همکار با بشوید) به نمایش در می آید.
  5. در همین صفحه می توانید رمز خود را تغییر دهید.
  6. در انتهای ویرایش اطلاعات فراموش نکنید که از طریق کلیک روی دکمه «به روز رسانی»، اطلاعات خود را ذخیره کنید.

سنجه‌ها

در حال حاضر به خاطر سیستم کچینگ سایت به این بخش دسترسی ندارید ولی سوابق سنجه های شما محفوظ است.

sanj

 تست‌ها و پرسشنامه های اجرا شده توسط شما در سایت ذخیره می شوند و قابل بازیابی، مرور یا همرسانی (به اشتراک گذاری) هستند. در این زمینه نکات زیر قابل توجه هستند:

  1. برای دسترس به سوابق سنجه ها می بایست عضو سایت شده باشید و با استفاده از نام کاربری و رمز وارد سایت شوید.
  2. دسترسی به سوابق سنجه ها از طریق پنل کاربری (پیشخوان) و گزینه «سنجه‌ها» در ستون کناری سمت راست به آن را مشاهده و با آن ها کار کنید.
  3. اطلاعات نتایج سنجه ها مانند نام سنجه، نتایج ، تاریخ اجرا و مشخصات دستگاه به شما در سازماندهی و بازیابی نتایج کمک می کنند.
  4. حتی الامکان از پاک سازی نتایج خودداری کنید، هیچ کس به جز شما به این نتایج دسترسی ندارند و علاوه بر آن ما با استفاده از این نتایج همواره سعی در بهینه سازی سنجه ها، تدوین سنجه های جدید و تعریف ابزارها و آموزش‌های جدید می کنیم.

آموزش‌های مجازی

پس از تغییرات اخیر در سایت کار دسترسی به دوره های آموزشی تسهیل شده است و می توانید از صفحه دوره های من استفاده نمایید.

dore

دوره های آموزشی مجازی سایت شامل دو دسته رایگان و غیر رایگان می شوند که البته به جز بخش ثبت نام ویژگی های یکسانی دارند. نکات زیر در این زمینه مفید خواهند بود:

  1. برای فراهم شدن امکان ثبت نام در دوره ها ابتدا می‌بایست در سایت نام نویسی کرده و عضو باشید. با استفاده از نام کاربری و رمز وارد سایت شوید.
  2. برای ثبت نام در دوره ها در دو روش موازی و هم عرض وجود دارد. اول از طریق دکمه ثبت نام در دوره در صفحه اصلی دوره می توانید اقدام کنید، یا از روش دوم، از طریق رفتن به پیشخوان کاربری و کلیک روی گزینه دوره های من در منوی دوره های من در ستون کناری پنل کاربری. پس از باز شدن منو می توانید عناوین دوره های در دسترس، توضیح مختصر دوره و الزامات شرکت در دوره را مشاهده نمایید.
  3. با ثبت نام در دوره، دروس دوره در پنل کاربری دوره های من یا از طریق لینک دروس در صفحه دوره قابل مشاهده می شوند.
  4. در پنل دروس دوره ها، درس ها براساس حروف الفبا مرتب می شوند و ممکن است درس انتخابی شما نقطه خوبی برای شروع درس نباشد، در این حالت در صفحه دروس لینک درس مناسب برای پیگیری دوره در اختیار شما قرار می گیرد. به این صورت “شما پیش از مشاهده این درس می بایست درس/دروس زیر را بخوانید: …
  5. در روشی دیگر با رفتن به  صفحه اصلی دوره با کلیک روی هریک از عناوین دروس می توانید به آن درس یا درس مناسب بعدی در آن دوره دسترسی پیدا کنید.
  6. با مطالعه هر درس دکمه «تکمیل شده نشان داده شود» را فشار بدهید تا وضعیت آن درس به حالت تکمیل شده در آید.dars
  7. حالا امکان رفتن به «درس بعدی» را دارید و با فشار دادن این دکمه به درس بعدی هدایت می‌‌شوید.
  8. برخی از دروس شامل تمرینهایی هستند که می بایست انجام گیرند. در این حالت روی لینک مربوطه کلیک کنید تا با توضیحات آن تکلیف و روش حل آن آشنا شوید.
  9. پس از انجام تکلیف در صفحه مرتبط حتما کلید ثبت پاسخ را بزنید.
  10. تکالیف عموما می بایست توسط مدرس بررسی و تایید شوند. تا پیش از تایید حل تکلیف امکان تکمیل درس و رفتن به درس بعدی وجود ندارد. در صورتی که پاسخ به تکلیف بیش از ۲۴ ساعت طور کشید از طریق صفحه تماس با ما اطلاع بدهید.
  11. در صورت رد تکلیف از طرف مدرس، به یادداشت مدرس در همان برگه تکالیف مراجعه کنید و راهنمایی لازم را جهت انجام صحیح تکیلف مشاهده کنید.
  12. در هر یک از مراحل آموزش چنانچه سوالی برای شما پیش آمد می توانید از طریق تایپ آن در کادر نظر و گفتگو ، مطلب خود را با دیگران و با مدرس دوره در میان بگذارید.
  13. با تکمیل دوره به ارزیابی پایانی دوره می رسید، این ارزیابی امتحان پایانی شما است و در آن می بایست درجه خوب یا عالی بدست آورید تا به شما گواهی شرکت در دوره تعلق گیرد.
  14. دقت کنید که قبل از شروع ارزیابی پایانی و ثبت پاسخ های خود، دوره را به خوبی مطالعه نمایید زیرا فقط چهار بار مجاز به شرکت در ارزیابی و ثبت پاسخ ها هستید و بعد از آن سوابق شما در دوره پاک سازی شده و شما می بایست از ابتدا در دوره شرکت کنید.
  15. با انجام موفقیت آمیز ارزیابی های پایانی دوره ها به شما مدرک آنلاین ارایه می شود. که از طریق رفتن به منوی دوره های من پنل کاربری و زیر منوی گواهی های من قابل مشاهده و چاپ است. همچنین با مراجعه به صفحه اصلی دوره در انتهای صفحه هم می توانید لینک گواهی های خود را مشاهده و با کلیک کردن روی آن به گواهی دسترسی و امکان چاپ آن را داشته باشید.

در انتها فیلم آموزشی زیر در کمتر از ۵ دقیقه نحوه استفاده از کلیه امکانات سایت را به صورت تصویری به شما نشان می دهد.

در آپارات مشاهده کنید. در نظر داشته باشید از زمان تهیه این آموزش کمی ظاهر سایت تغییر کرده است

موفق باشید.