داستان استراتژی ما
خدمات رایگان؟ آخر کسی کار رایگان انجام می دهد؟
  1. براساس چه دانسته‌هایی
  2. چه کار باید بکنیم؟
  3. تا به چه آینده ای برسیم؟

از کلیک کردن نهراسید!!!

براساس چه دانسته‌هایی

ا می‌دانستیم: شرکت‌های متعدد مشاوره مدیریت، برندسازی و …. زیادی هستند که تشکیل می شوند و ظرف کم‌تر از دو سال از میدان خارج می‌شوند. ما از این مرز گذشته‌ایم.

ب می‌دانستیم: شروع به کسب و کار در شرایط اقتصادی بحرانی و …. بدون ارتباطات و شهرت سخت است، خصوصا وقتی اولین باشید. پس تلاش کردیم حسن شهرتی برای خود فراهم کنیم.

ج می‌دانیم: آن چه عمومی شود، بی ارزش دانسته می‌شود.

د می‌دانیم: در بیش از ۹۰% موارد، عقل عوام به چشم است.

ه می‌دانیم: بزرگ‌ترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور ما ناشی از نقص در عملکردهای ساده انسانی شامل گفتن، شنیدن، خواندن و نوشتن و در یک کلام ارتباطات بین فردی و سازمانی است.

و می‌دانیم: دیگرانی هستند که از ابزارهای روانشناختی و مدل‌های صنعتی و سازمانی آن بدون داشتن تخصص با کوره سواد و کوره تجربه‌ای استفاده می‌‌کنند تا بر موج نیازهای شخصی-سازمانی یا جوگیری برخی تصمیم‌گیرندگان سازمان‌ها، در جامعه سوار شوند و منافع مالی خود را تامین کنند.

ز می‌دانیم: کار مشاوره سازمانی تبدیل به تجارتی شده است که اخلاق و تعهد بعد از مهارت‌های فروش و متقاعدسازی دیگران به پرداخت پول، در انتهای صف ایستاده اند و فرصت ورود ندارند.

ح می‌دانیم: مدرسین بی‌علم با خواندن یک کتاب یا حتی یک مقاله عنوان پدر….(شاخه‌ای از علم) یا مادر… (فن) را برای خود برمی‌گزینند و با تاکید بر مهارت‌های نمایشی خود، اکسیر موفقیت و پیشرفت به دیگران می‌فروشند. تازه بعد از آن هم با استفاده از منابع مالی برای خود تاییدیه‌های از جنس مدارک دانشگاهی، مستندات، امتیازهای خارجی و تالیفات تهیه می‌کنند و موقعیت خود را تحکیم می‌کنند.

ط می‌دانیم: متخصصین بی‌ادعایی هستند که در گوشه تنگ زندگی کارمندی یا لبه تیغ مدیریت درون سازمان‌ها زمان و توان خود را مصروف کار می‌کنند ولی سیستم بناشده بر ساده‌انگاری و هیجان‌زدگی اجازه شکوفایی به ایشان نمی‌دهد.

ی می‌دانیم: شناکردن کردن برخلاف جریان آب سخت است.

کمی‌دانیم: نمی‌توانیم با شرایط موجود مقابله کنیم.

بازگشت به فهرست
خوب حالا چه باید بکنیم؟

چه باید کرد؟

payam

پس با تلاش شرایط را عوض می‌کنیم.

مدل جدیدی عرضه می‌کنیم.

بازگشت به فهرست
تا به چه آینده ای برسیم؟

ا خدمات رایگان ارایه می‌دهیم تا پول درآوردن از راه‌های ساده برای دیگر رقبا را منسوخ کنیم و مجبورشان کنیم کیفیت خدمات خود را به سطح تخصصی بالاتری ببرند که در آن مزیت ما بیش‌تر است.

ب خدمات رایگان ارایه می‌دهیم تا اعتماد افراد و کارفرمایان را از طریق گذشتن از بخشی از منافع خود جلب کنیم و از این طریق مراجعان و کارفرمایانی داشته باشیم که متحد و همراه برای لذت بردن از منافع مشترک حاصله باشند.

جخدمات رایگان ارایه می‌دهیم تا مشاوران و همکاران ما از قبل مراجعان و کار بیش‌تر درآمد بیش‌تری داشته باشند.

د در نهایت خدمات رایگان ارایه می‌دهیم تا قدر خدمات تخصصی ما بیش‌تر شناخته شود.

ما متمایز و پیشرو می‌مانیم.

بازگشت به فهرست

6 دیدگاه

leila2750 · ۱۳۹۶-۱۰-۰۵ در ۳:۱۵ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید . خواهشی داشتم . تست آرکتایپهای کهن الگوها رو هم تو سایت قرار بدید .

    رضا ملکی · ۱۳۹۶-۱۰-۰۵ در ۵:۲۲ ب٫ظ

    سلام لطفا بخش سنجه ها را بررسی بفرمایید. «کهن الگونمای پیرسون مار»

امیر · ۱۳۹۶-۰۷-۲۵ در ۲:۳۹ ب٫ظ

درود، عصرتون بخیر
خدا قوت؛ کار قشنگیه و امیدوارم همینطور برین جلو <۳

تستا رو جالب کار کردین و اگر دیتابیستون AI باشه که فوق العاده هم هست.
لذت میبرم میبینم ایده هایی که داشتم و خودم توان (بخونیم اراده و حوصله و پیگیری 😀 ) انجامشو نداشتم، زیباتر و کاملتر توسط شما دوستان عزیز انجام شدن.
امیدوارم بزودی شاهد موفقیتهای بهتر و بیشترتون باشم <۳

    رضا ملکی · ۱۳۹۶-۰۷-۲۶ در ۶:۱۱ ب٫ظ

    سلام و احترام
    همانطور که عرض کرده ایم این سایت متعلق به خود شمای مخاطب است. شما هم موفق باشید و تشکر از محبت شما

عباس نعمتی · ۱۳۹۴-۰۳-۱۸ در ۵:۴۰ ب٫ظ

من تست mbti شما را زدم. خب قبلا در این مورد اطلاعات زیادی داشتم ولی تست نزده بودم و طبق تجربه در مورد خودم چیزهایی می دانستم. نتایج تست واقعاً شگفت آور بود. خیلی دقیق. خیلی عالی. میگن خودت را از تو بهتر می شناسد. خیلی متشکرم. امیدوارم این نتایج به درد موفق تر شدنم هم بخورد که به گمانم می خورد. ENTJ

    رضا ملکی · ۱۳۹۴-۰۳-۲۰ در ۷:۲۶ ب٫ظ

    شناخت خود گام اول در مسیر پیشرفت فرد و اجتماعی است. توضیحات تست را مطالعه بفرمایید می بینید که حدود یک سوم در یکی از ابعاد دوگانه شک دارند. ابزارها کمک هستند، نهایت نیستند.
    تلاش لازمه پیشرفت است، ما سعی کردیم این گام اول را ساده کنیم تا لااقل به خاطر یک ابزار کسی از مسیر نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.