به کاری که انجام می‌دهیم افتخار می‌کنیم. بیش از یک میلیون بازدید ماهانه و ۱۰ میلیون کلیک، حاصل توجه ما به خواسته های شماست.

رهبری در سازمان

خدمتی دیگر

آیا به روانشناسی علاقه مندید؟

پس روانشناسی یادبگیرید.

در ارتباطات با موضوع این سنجه می توانید دانش عمیق تری در لینک دوره های آموزش مجازی زیر بدست آورید و گواهی آموزشی معتبر هم دریافت کنید.

مجموعه دوره های روانشناسی برای غیر روانشناسان

دوره آموزش مجازی هوش هیجانی

دوره آموزش مجازی پویایی در گروه ها

یا به صفحه مجموعه آموزش های روانشناسی برای غیر روانشناسان بروید و خودتان انتخاب نمایید:

روانشناسی برای غیر روانشناسان

با عضویت در سایت از طریق ثبت نام هیچ چیز را از دست ندهید. شما هم به بیش از شصت هزار نفری که از خدمات آموزش و سنجه‌های ما استفاده می‌کنند، بپیوندید.

ثبت نام در سایت

آیا ارزش مالی خدمات سنجه‌ها که به رایگان در اختیار شما قرار گرفته است، را می دانید؟

بیش از ۴۵۰۰ $ برای هر نفر در خارج از کشور یا بیش از ۱٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰ T برای هر نفر با تعرفه سازمان بهزیستی (بر تعداد سنجه ها افزوده ایم). برای دانستن چرایی آن اعلامیه استراتژی ما را بخوانید..

 

توضیحات

Management_skills

برای مدیریت به چه مهارت‌هایی نیاز داریم. مهارت‌های فنی؟ مهارت‌های انسانی و نرم؟ مهارت‌های مفهومی و سطح بالا؟ قطعا به همه آن ها نیاز داریم. ابزار حاضر عمومی ترین  مهارت های نرم را مورد سنجش قرار می‌دهد.

نتایج و تفسیر آن ها

این ابزار یک وسیله سایکومتریک نیست. ابزاری برای شبیه‌سازی و پرورش شخصی است. به خوب می‌توانید از این ابزار به‌عنوان وسیله‌ای برای دریافت بازخورد (حتی ارزیابی ۳۶۰ درجه) استفاده نمایید. در این حالت می‌توانید از دیگران (بالادست، هم‌رده و زیردستان) بخواهید این پرسشنامه را برای ارزیابی شما پر کنند. تفاوت بین آنچه خودتان درباره خودتان فکر می‌کنید آنچه دیگران درباره شما فکر می‌کنند، بسیار آموزنده است.

راهنمای اجرای پرسشنامه

۴۰ پرسش موجود را تا حد امکان با سرعت پاسخ دهید. به موقعیت و فضای کار فعلی خود فکر کنید. اگر در حال حاضر مدیر نیستید به خودتان در موقعیت‌های رهبری غیررسمی در بین اعضای گروه و همکاران نگاه کنید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1.وقتی با دیگران صحبت می‌کنم در نظر می‌گیرم که چه چیزی برای آن‌ها مهم است. *
2.تیم من به‌خوبی می‌دانند که چه انتظاراتی از آن‌ها دارم. *
3.من هیچ‌وقت صحبت‌های دیگران را قطع نمی‌کنم. *
4.تفویض اختیار را به‌صورت اثربخش انجام می‌دهم. *
5.به‌صورت منظم به افراد بازخورد می‌دهم. *
6.زمان بیش‌تری می‌گذارم تا به آنچه مخاطبم نیاز دارد که بشوند، فکر کنم؛ نه به آنچه می‌خواهم خودم بگویم. *
7.همه اعضای گروه من دقیقاً می‌دانند که در حال تلاش برای دست‌یابی به چه اهدافی هستیم. *
8.به‌ندرت وقتی دیگران صحبت می‌کنند، من مشغول مرور دوباره حرف‌های خودم و آنچه باید بگویم هستم. *
9.خیلی واضح و روشن انتظارات و اهداف خود را با دیگران مطرح می‌کنم. *
10.وقتی به کسی بازخورد می‌دهم، شواهد و اطلاعات لازم در حمایت از آن را نیز ارائه می‌کنم. *
11.من شیوه ارتباطی‌ام را با نیازهای دیگران هماهنگ می‌کنم. *
12.به این مسئله فکر می‌کنم که انگیزه افراد چیست و سعی می‌کنم از طریق آنچه موجب انگیزش آن‌ها می‌شود، تشویقشان کنم. *
13.از انجام هم‌زمان کارهای عملی و گوش دادن به صحبت‌های دیگران اجتناب می‌کنم. *
14.همیشه از دیگران درراه به انجام رساندن وظایفشان حمایت می‌کنم، حالا چه یک راهنمایی باشد و چه انگیزه دادن. *
15.دردادن بازخورد روی موقعیت-رفتار تأکیددارم و نه خود افراد. *
16.هر زمان مناسب باشد از دیگران سؤال می‌پرسم تا هم آن‌ها را درگیر مسئله کنم و هم دیدگاه آن‌ها را جویا شوم. *
17.مطمئن هستم که به‌اندازه کافی از افراد قدردانی می‌کنم. *
18.همیشه سعی می‌کنم وقتی کسی صحبت می‌کند، نشان بدهم که تمام حواسم به او است. *
19.به‌دقت ماهیت وظایف و توانایی‌های افراد را قبل از تفویض کارها در نظر می‌گیرم. *
20.وقتی بازخورد می‌دهم بین نکات مثبت و منفی تعادل برقرار می‌کنم. *
21.دیگران در مورد من خواهند گفت که به‌اندازه کافی از ایده‌ها و دیدگاه‌های آن‌ها به‌عنوان مشورت استفاده می‌کنم. *
22.روی نتایج و خروجی‌های مثبت (بیشتر از مشکلات) متمرکز هستم. *
23.من توانایی تمرکز کامل روی آنچه دیگری می‌گوید را دارم و در این مرحله افکار و حرف‌های خودم را دخالت نمی‌دهم. *
24.قبل از تفویض کاری به دیگری کاملاً شرایط را آماده می‌کنم. *
25.برای تشریح و توضیح بازخوردهایم وقت می‌گذارم. *
26.در گروهی که کار می‌کنم، ذهنیت مثبت ایجاد می‌کنم. *
27.برداشت‌های خودم را از موضوع بیان می‌کنم تا نشان بدهم که حرف‌های طرف مقابل را گوش‌داده‌ام و متوجه حرف‌های طرف مقابل شده‌ام. *
28.وقتی کاری را به کسی می‌سپارم، معمولاً آن فرد چیزی را که انتظار دارم، برآورده می‌کند. *
29.همیشه جویای نظرات و دیدگاه‌های دیگر افراد هستم. *
30.دیگران به‌خوبی می‌دانند چه چیزهایی برای من مهم است و روی چه چیزهایی پافشاری می‌کنم. *
31.به‌ندرت هنگام بحث کم‌صبر و تحمل می‌شوم. *
32.از دیگران در مورد عملکرد خودم بازخورد می‌خواهم. *
33.می‌دانم که نظر من «بخشی» از واقعیت است و دیدگاه و نظرات دیگران هم می‌تواند معتبر باشد. *
34.آن چیزهایی که برای من مهم است را در قالبی دلپذیر به دیگران ارائه می‌کنم. *
35.به‌ندرت بازخوردهایی که دریافت می‌کنم موجب شگفت‌زدگی‌ام می‌شود. *
36.من الهام‌بخش دیگران برای دست‌یابی به اهدافشان هستم. *
37.دیگران به‌راحتی به من اعتماد می‌کنند. *
38.همیشه منتظر فرصتی برای ارائه و دریافت بازخورد هستم. *
39.وقتی کاری با به کسی تفویض می‌کنم، مطمئن هستم که از عهده‌اش برمی‌آید. *
40.همیشه به مشکلات عملکردی رسیدگی می‌کنم. *

اطلاعات جمعیت شناختی شما، فقط برای بررسی مسایل آماری استفاده خواهد شد

سن شما براساس سال

وضعیت تاهل شما در حال حاضر (در خروجی های نمایان نمی شود)

در صورت ادامه تحصیل مقطع خود را انتخاب نمایید

چه کسی را ارزیابی نموده اید؟

در صورت شرکت به صورت سازمانی، اطلاعات فردی در اختیار سازمان قرار نخواهد گرفت.صرفا برای حضور و غیاب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *