چند سال بعد کلوین روش سخنرانی حتی به‌صورت تعدیل‌شده و همراه با پرسش و پاسخ را کنار گذاشت. او شروع به هدایت بحث گروهی در کلاس‌هایش با موضوع بازی کودکان به‌عنوان روش تدریس کرد.به‌عکس طرح تفصیلی و پر از جزییات قبلی، حالا او صرفاً فهرستی از مطالب و سرفصل‌ها که را برای دوره «بازی کودکان» ضروری بودند به همراه توضیحات کوتاهی ارائه می‌کرد که باید طی کلاس به آن‌ها پرداخته شود.

دسته‌ها:

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.